AWSA i AESA wspierają Bajkowy Efekt Domina

A2
28 sierpnia 2015
Edukacja

Autostrada Wielkopolska SA i Autostrada Eksploatacja SA wspierają ogólnopolską kampanię społeczną „Bajkowy Efekt Domina” organizowaną przez Kulczyk Foundation i Fundację Radia ZET. Spółki przekazały łącznie 50 000 zł w ramach akcji na zakup kardiomonitorów służących dzieciom z chorobami i wadami serca. 

Za przekazane środki otrzymały 10 000 egzemplarzy edukacyjnych książeczek wyposażonych w audiobooki dla dzieci, będących zbiorem bajek z najdalszych zakątków świata. W ostatnią sobotę wakacji, 29. sierpnia od godz. 6.00 rano na wybranych placach poboru opłat (Lądek - w kierunku Poznania oraz Gołuski - w kierunku Warszawy) książeczki będą rozdawane kierowcom podróżującym z dziećmi. 

„Bajkowy Efekt Domina” to zbiór interesujących ćwiczeń, a także bajek i piosenek dla dzieci. Na płycie znaleźć można jedną bajkę pochodzącą z Polski oraz po dwie bajki z każdego z ośmiu krajów, w których gościł I sezon programu „Efekt Domina”. Wraz z dziećmi bajki czytają także aktorzy i dziennikarze, m.in. Agnieszka Dygant, Szymon Majewski, Piotr Fronczewski i Beata Pawlikowska. Patronat nad projektem objął Rzecznik Praw Dziecka, a o atrakcyjną formę edukacji zadbali specjaliści z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kulczyk Foundation to fundacja rodzinna, która powołana została po to, by wykorzystać najlepszą możliwą wiedzę o zarządzaniu i inwestycjach społecznych do inicjowania realnych zmian społecznych w tych częściach świata, w których beneficjenci pomocy nie mają żadnych szans na samodzielną poprawę swojego życia. Naczelną zasadą Kulczyk Foundation jest nieść niezbędne wsparcie w ten sposób, by budować trwałe mechanizmy angażujące społeczności lokalne. – Każdy z nas może znaleźć w sobie odwagę, by poruszyć tę najtrudniejszą pierwszą kostkę domina, a dalej ciąg pozytywnych zdarzeń ruszy już sam. I co najważniejsze, nigdy się nie zatrzyma! – wyjaśnia Dominika Kulczyk.

dodatkowe materiały