

Problematyka poruszana w telewizyjnym cyklu „Efekt Domina” jest punktem wyjścia dla naszych projektów edukacyjnych. Materiały edukacyjne przygotowujemy w taki sposób, aby pomagać w procesie wychowania dziecka na dobrego, odpowiedzialnego i wrażliwego człowieka.
Żółty Talerz to program wsparcia systemu żywienia dzieci stworzony przez Kulczyk Foundation poprzez działanie tam, gdzie konkretne dziecko siada do posiłku: w stołówce, w świetlicy, czy też w domu rodzinnym. Program realizowany jest przy współudziale największych polskich organizacji pozarządowych: Caritas diecezjalnymi, Towarzystwem Przyjaciół Dzieci, Polskim Czerwonym Krzyżem, SOS Wioskami Dziecięcymi, a także placówkami szkolnymi i przedszkolnymi.
W ramach programu realizujemy 4 strategiczne cele:
W każdym roku kalendarzowym odbywają się dwie edycje Konkursu Grantowego Kulczyk Foundation. Na wnioski edycji 2018/2 czekamy do 31 grudnia 2018 r (ogłoszenie wyników 15 lutego 2019 r.).
Prosimy o:
Pomaga organizacjom i ludziom efektywnie pomagać. Wspiera projekty infrastrukturalne i inwestycje społeczne w krajach rozwijających się. Dba o to, by ci, którzy otrzymują pomoc, dostali również wsparcie i wiedzę niezbędną do tego, by dalej samodzielnie zmieniać swój los.
przedsiębiorca, inwestor, filantrop i reporter. Fundator i Prezes Zarządu Kulczyk Foundation. Autor i gospodarz wielokrotnie nagradzanego cyklu reportaży pt. "Efekt Domina". Współzałożyciel grupy firm doradczych „Values” oraz członek Rady Programowej UN Global Compact Poland. Kawaler Order Uśmiechu. Sprawuje również funkcję Ambasadora SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Z wykształcenia sinolog. Ukończyła również politologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kształciła się w Szanghaju, Pekinie, w Rockefeller Foundation oraz w Bertelsmann Foundation.
Bo najważniejszy jest człowiek
czytaj więcej