Ponad 200 zgłoszeń w Konkursie Grantowym Kulczyk Foundation

Projekty w Polsce

To pierwsza edycja Konkursu Grantowego Kulczyk Foundation realizowana na nowych zasadach. Wcześniej premiowaliśmy wyłącznie przedsięwzięcia infrastrukturalne. Teraz beneficjentkami lub podmiotami realizującymi zgłoszone projekty muszą być kobiety lub dziewczynki. Dzięki temu, Kulczyk Foundation wesprze przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na płeć w życiu społecznym i politycznym. Celem premiowanych przez fundację działań ma być budowa rzeczywistości, w której bycie kobietą nie jest barierą w dostępie do zawodu, możliwości rozwoju i realizacji swoich pasji.

Nasz Konkurs Grantowy organizowany jest od 2015 r. W siedmiu rozstrzygniętych do tej pory edycjach jury konkursowe wyłoniło 30 laureatów, którzy otrzymali bezzwrotne wsparcie finansowe.

Więcej informacji na temat 8. edycji Konkursu Grantowego Kulczyk Foundation

Aktualności

Dołącz do naszej kampanii z okazji Dnia Higieny Menstruacyjnej

Przełamać tabu miesiączki w miejscu pracy to cel obchodzonego na całym świecie Dnia Higieny Menstruacyjnej. Włącz się z nami w to święto pod hasłem  #OkresRównoWażny. Dzień Higieny Menstruacyjnej to międzynarodowe święto, które zwraca uwagę na problem ubóstwa menstruacyjnego i podnosi świadomość na temat higieny menstruacyjnej. Data 28 maja nie jest przypadkowa. Średnia długość cyklu menstruacyjnego to 28 dni, z czego 5 dni to czas krwawienia. Tego dnia organizacje społeczne na całym świecie podejmują działania w obszarze zdrowia i higieny menstruacyjnej realizując kampanie społeczne. 

 

Dowiedz się więcej

Ruszyła III edycja konkursu "Zdrowo nakręceni"!

Najbardziej kreatywni reżyserzy, czyli... dzieci po raz trzeci przygotowują filmy konkursowe opowiadające o gotowaniu, zasadach zdrowego odżywiania i równości w kuchni. Jest o co się starać, bo w tegorocznej edycji konkursu skierowanego do placówek objętych programem Kulczyk Foundation „Żółty Talerz” łączna pula nagród wynosi 45 000 zł. Nagrodzone placówki będą mogły przeznaczyć pozyskane środki na remont lub zakup niezbędnego do prowadzenia zajęć wyposażenia.

Dowiedz się więcej

Dominika Kulczyk nabyła prawa do Festiwalu Malta

Flagowy projekt kulturalny Poznania, przyciągający wybitnych twórców z całego świata zyska nowe, kobiece oblicze! Po lipcowej zapowiedzi Dominiki Kulczyk pomyślnie sfinalizowano zakup praw do marki Malta Festival Poznań. Transakcja zagwarantowała kontynuację idei trwającego od ponad 30 lat przedsięwzięcia uhonorowanego prestiżową nagrodą EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe).

Dowiedz się więcej