Wszyscy przechodzimy przez trudny, ale niezwykły czas. Wielu z nas czuje lęk, ale jednocześnie ma nadzieję na zmianę. Kampania społeczna „Czułość i wolność. Budujmy równowagę w relacjach” zwraca uwagę na konieczność życzliwego przyjrzenia się własnym relacjom rodzinnym, by z nową energią tworzyć świat po pandemii. Zachęca do uporządkowania tego, co ciągnie się za nami, z czym każdy z nas ma mniejszy lub większy problem - stosunków z najbliższymi, kochanymi osobami, podziału obowiązków domowych i pełnionych ról. W ramach kampanii na łamach „Wysokich Obcasów”, „Gazety Wyborczej” i strony internetowej Kulczyk Foundation publikowane są artykuły pokazujące, jak z czułością przygotować siebie, swojego partnera i rodzinę na nowy świat, który już za chwilę zapuka do naszych drzwi.
- Świat z jakiegoś powodu zafundował sobie i nam rewolucję. Najwyraźniej chce być inny. Jeśli nie skorzystać teraz z podsuniętej szansy, to kiedy? Wreszcie przyszedł czas na nową, bardziej kobiecą wersję świata. Patriarchat i maczyzm odchodzą w przeszłość. Musimy odrobić swoją lekcję. Nie przegapmy tej szansy. Więcej czułości i więcej wolności. One zaczynają się w naszych domach, rodzinach, związkach, relacjach. Zmieńmy siebie, nasze relacje i świat. Krok po kroku - mówi Dominika Kulczyk, Prezeska Kulczyk Foundation.
W ramach inicjatywy na profilach mediów społecznościowych Kulczyk Foundation zorganizowany został konkurs. Uczestnicy mogą przesyłać zdjęcia przedstawiające ich relacje domowe w czasie izolacji - z wszystkimi niedoskonałościami, w krzywym zwierciadle, ale… z czułością. Autorzy tych najbardziej kreatywnych i zabawnych otrzymają nagrody: warsztaty dla par, kolację dla dwojga, aparaty Instax, książki i prenumeraty premium „Wysokich Obcasów”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dodać swoją fotografię pod postem konkursowym na Facebooku lub na Instagramie, koniecznie z hashtagiem #CzułośćiWolność. Na zdjęcia organizatorzy czekają do 6 maja. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.