Ruszyła III edycja konkursu "Zdrowo nakręceni"!

Projekty w Polsce
Pozdrowienia dla wspaniałych kobiet!

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu maks. 90-sekundowego filmiku o zasadach zdrowego odżywiania, równości w kuchni lub pokazujący, jak placówki realizują scenariusze zajęć lekcyjnych przygotowanych przez Kulczyk Foundation we współpracy z ekspertami dietetyki. W poprzednich latach otrzymaliśmy ponad 100 prac konkursowych! 10 czerwca ogłosimy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu.

Zobacz zwycięskie produkcje z poprzednich edycji oraz dowiedz się więcej o konkursie.

Program Kulczyk Foundation Żólty talerz to unikalny sojusz organizacji pomocowych na rzecz rozwiązania problemu niedożywienia najmłodszych Polaków. Ponad 5% tj. około 400 tys. dzieci w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie, co oznacza, że nie mają zapewnionego odpowiedniego wyżywienia. Kulczyk Foundation wraz z partnerami obejmuje pomocą średnio 10 tys. dzieci rocznie.

Program naszej Fundacji to największy w Polsce prywatny program wsparcia żywieniowego dzieci, realizowany przez naszą Fundację przy współudziale największych polskich organizacji pozarządowych: diecezjalnych Caritas, Polskiego Czerwonego Krzyża, SOS Wiosek Dziecięcych oraz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, a także trzydziestu mniejszych organizacji działających lokalnie.

Od 2016 r. programem objęto łącznie ponad 85 tys. dzieci z blisko 2,5 tys. placówek, a jego realizacja kosztowała w sumie 38 mln zł. Fundacja dofinansowuje posiłki w świetlicach środowiskowych oraz zajęcia edukacyjne na temat zdrowego żywienia, prowadzon zarówno w świetlicach jak i w szkołach uczestniczących w programie. Regularne warsztaty dla dzieci odbywają się również w fundacyjnej kuchni Żółtego Talerza – pracowni Efektu Domina w Warszawie. W ramach programu, w placówkach wsparcia dzinennego, szkołach i świetlicach na terenie całego kraju, wydano już ponad 10 mln posiłków.

Aktualności

Dołącz do naszej kampanii z okazji Dnia Higieny Menstruacyjnej

Przełamać tabu miesiączki w miejscu pracy to cel obchodzonego na całym świecie Dnia Higieny Menstruacyjnej. Włącz się z nami w to święto pod hasłem  #OkresRównoWażny. Dzień Higieny Menstruacyjnej to międzynarodowe święto, które zwraca uwagę na problem ubóstwa menstruacyjnego i podnosi świadomość na temat higieny menstruacyjnej. Data 28 maja nie jest przypadkowa. Średnia długość cyklu menstruacyjnego to 28 dni, z czego 5 dni to czas krwawienia. Tego dnia organizacje społeczne na całym świecie podejmują działania w obszarze zdrowia i higieny menstruacyjnej realizując kampanie społeczne. 

 

Dowiedz się więcej

Dominika Kulczyk nabyła prawa do Festiwalu Malta

Flagowy projekt kulturalny Poznania, przyciągający wybitnych twórców z całego świata zyska nowe, kobiece oblicze! Po lipcowej zapowiedzi Dominiki Kulczyk pomyślnie sfinalizowano zakup praw do marki Malta Festival Poznań. Transakcja zagwarantowała kontynuację idei trwającego od ponad 30 lat przedsięwzięcia uhonorowanego prestiżową nagrodą EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe).

Dowiedz się więcej

Pierwsze źródło wiedzy o menopauzie

Nowa strona zawiera mnóstwo informacji zebranych dzięki naszym ekspertom, może służyć jako znakomite pierwsze źródło wiedzy o menopauzie. Serdecznie zapraszamy do zapoznania sie z naszą nową platformą edukacyjną - zachęca Dominika Kulczyk, prezeska Kulczyk Foundation.

 
Dowiedz się więcej